Enter the content which will be displayed in sticky bar

Servis Otomasyonu

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_text_separator title=”Müşteri Servis Yönetimi için CRM” title_align=”separator_align_center” color=”grey”][vc_column_text]

MaximizerCRM’i Müşteri Servis Yönetimi için kullanmanız maliyetlerinizi kontrol altına almanıza, aynı zamanda üstün müşteri deneyimini sunarak uzun süreli birlikteliği ve müşteri sadakatini sağlamanıza yardımcı olur.

MaximizerCRM’i sorunların giderilmesini izleme, yönetme ve takip etme işlemlerinde kullanabileceğiniz gibi aynı zamanda teknik destek, faturalama ve geri dönüşler için de kullanabilirsiniz.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_text_separator title=”Bir Başka Temel CRM Fonksiyonu: Müşteri Servis Yönetimi” title_align=”separator_align_center” color=”grey”][vc_column_text]

Müşteri şikayet ya da servis kayıtları oluşturabilir, ticket numarası, ürün kategorisi, atanmış kişi ve bunun gibi bir çok bilgi ile istediğiniz zaman detaylı arama yapabilirsiniz. Hatırlatıcı bildirimler ile sorunları zamanında çözümleyebilir ve müşteri hizmet becerilerinizi artırabilirsiniz. Müşteri profilinize eklenen bu bilgiler ile sorunlara daha hızlı çözümler üretebilirsiniz.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_text_separator title=”Online Hizmetler” title_align=”separator_align_center” color=”grey”][vc_column_text]

Detaylı ürün bilgilerini içeren hızlı, araştırılabilir online bilgi bankası oluşturabilirsiniz. Bu sayede teknik hizmetler için aldığınız çağrı sayısını azaltabilir, çözümleri çalışanlar arasında paylaşabilir ve enerjinizi verimli kullanabilirsiniz.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_text_separator title=”Self Servis Hizmetleri” title_align=”separator_align_center” color=”grey”][vc_column_text]

Self Servis Hizmetleri bütüncül bir müşteri servis hizmetleri stratejisi içinde düşünülmelidir. MaximizerCRM müşteri erişim portalı üzerinden, müşteriler kendi servis kayıtlarını ve sipariş durumlarını izleyebilirler.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_text_separator title=”Bilgisayar & Telefon entegrasyonu (Computer Telephony Integration (CTI))” title_align=”separator_align_center” color=”grey”][vc_column_text]

CTI özelliğini gelen ve giden aramaları, arayan müşterilerin eski ve kritik kayıtlarını yakalamak ve görüşmeyi daha verimli kılmak için kullanabilirsiniz. MaximizerCRM’i CTI ile kullanmak için;

1. TAPI uygun bir telefon sistemi kullanmalısınız.
2. CallerID gösteren bir servis sağlayacıdan hizmet alıyor olmalısınız.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_text_separator title=”Servis Kalitenizi Ölçün” title_align=”separator_align_center” color=”grey”][vc_column_text]

Acil müdahale gerektiren müşteri servis kayıtlarına dashboardlar, raporlar, uyarılar vasıtasıyla anlık olarak tespit edip ulaşabilirsiniz. Kendi işiniz için kritik olan kullanıcı tanımlı alanlar ile (ürün uygulama ve model numarası vs.) müşteri problemlerini kolaylıkla takip edebilirsiniz.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Twitter
KuzluLTD on Twitter
Latest Tweet: RT @qlik: What's in your toolkit? We've got cash-flow, CAGR, amortization and so many more analyses in ours: https://t.co/pZ6WKRpqIB #FinSe…
44 people follow KuzluLTD
Twitter Pic hamzagur Twitter Pic Stratics Twitter Pic srknkrnf Twitter Pic mkuzlu Twitter Pic Gokcekuy Twitter Pic NetWall_ Twitter Pic MBashelv Twitter Pic SerenSir